Символіка та комунікаційна стратегія Стрижавської громади
28 січня відбулася засідання робочої групи з розробки брендингу та комунікаційної стратегії Стрижавської територіальної громади на 2021-2030 роки.
Робочу групу очолив Стрижавський селищний голова Михайло Демченко, заступнник робочої групи Світлана Лендя. Також ввійшли старости. Запросили до співпраці істориків та краєзнавців. Вони розпочали роботу над розробкою герба та логотипа громади.
«Для чого нам знати конкурентні переваги громади? Щоб уміло розповідати про себе донорам та інвесторам, щоб бути більш згуртованими та залучати ресурси для наших шкіл, доріг і дозвілля. Щоб усі ми пишалися, що живемо і працюємо саме на цій території», - наголосив Михайло Демченко.
Комунікаційні стратегії, що діють в інших територіальних громадах України, допомагають їхнім мешканцям ставати успішними (наприклад Вишнівської, Старосалтівської чи Маловисківської громад).
Отже, спроможна громада – та, про яку говорять і яку впізнають. Саме тому було організовано зустріч з експертами з маркетингових комунікацій. Під час зустрічі вони з’ясували, як рухатися в напрямі позиціонування громади.
І щоб досягти кращих результатів, запрошуємо вас узяти участь у збиранні підготовчої інформації для розробки геральдики та фірмового стилю Стрижавської територіальної громади. Заходьте за цим посиланням і заповнюйте анкету: https://docs.google.com/.../1FAIpQLSfLzw1ZDI5Stu.../viewform
Ваші відповіді очікуємо до 12:00 середи, 3 лютого.