Працівники ЦНАПу Стрижавської селищної ради переймали досвід роботи «Прозорого офісу» м.Вінниця
2-3 лютого в «Прозорому офісі» м. Вінниця у рамках Фази впровадження Програми «U-LEAD з Європою» відбулися тренінгові навчання, напрям покращення якості надання адміністративних послуг для населення.
Значний досвід Департаменту адміністративних послуг Вінницької міської ради щодо створення належних умов для отримання адміністративних послуг у «Прозорих офісах» є незамінним і корисним в роботі Центру надання адміністративних послуг Стрижавської селищної ради.
Дякуючи Програмі «U-Lead з Європою» та тренерам з Вінницької міської ради, працівники ЦНАПу отримали практичні поради та багато цінної інформації щодо організації в громаді надання адміністративних послуг по питанням реєстрації місця проживання, соціальних послуг, ДРАЦС, реєстрації нерухомого майна, бізнесу, земельних ділянок та видачі відомостей з ДЗК.
Жителі Стрижавської громади з 2013 року отримували соціальні послуги через «Замостянський Прозорий офіс» нашого обласного центру відповідно до узгодженого рішення Вінницької районної державної адміністрації та Вінницької міської ради, тому перед Стрижавською територіальною громадою, як приміською територією, стоять виклики та цілі - надання всіх адміністративних послуг Стрижавським ЦНАПом за високими стандартами, як і в місті Вінниця.
Хоча відкриття Центру надання адміністративних послуг Стрижавської селищної ради не відбулося, ще вирішуються кадрові питання, не облаштовано меблями та технікою приміщення, але, в той же час, з січня приймаються документи по соціальним питанням. Процес передачі повноважень з надання соціальних послуг на місця не є простим і швидким, виникає безліч запитань і труднощів, в тому числі із-за відсутності баз даних, що належать до компетенції Міністерства соціальної політики (пільги, субсидії тощо), а це уповільнює надання адміністративних послуг соціального характеру та створює незручності для відвідувачів.
Для команди Центру надання адміністративних послуг важливо, щоб відвідувачі не просто отримати потрібний документ, але й отримати його вчасно, якісно, за зрозумілою процедурою. Наразі це є ключовим завданням ЦНАП.