Як діяти в разі отримання платіжки з невірними показниками за комунальні послуги
Трапляється, що українцям приходять рахунки з фантастично великими сумами, але найчастіше це відбувається через відсутність лічильника, або ж через те, що людина не подавала вчасно правильні показники лічильників.
Куди звертатися, якщо прийшла велика платіжка
В першу чергу, звичайно, слід звернутися до постачальника, який нарахував вам такі суми (будь це електроенергія, природний газ чи вода). І спілкуватися безпосередньо з ним щодо питання уточнення вірних показників. Якщо постачальник все ж не йде на контакт, тоді доведеться звертатися до суду.
У тому випадку, якщо платіжки вам приходять, а фактично послуги так і не поставляються, тоді споживач має повне право викликати того, хто надає йому комунальні послуги, для перевірки якості цих послуг. За результатами перевірки якості надання комунальних послуг складається акт-претензія, який підписується споживачем та виконавцем комунальної послуги. Виконавець комунальної послуги впродовж 5 робочих днів вирішує питання про задоволення вимог, викладених в акті-претензії, або направляє споживачу обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензії. У разі ненадання виконавцем відповіді в установлений строк, претензії споживача вважаються визнаними таким виконавцем.
Якщо ж той, хто надає комунальні послуги, так і не прибув для перевірки, акт підписують сусіди і направляють його виконавцю комунальної послуги рекомендованим листом.
У тому випадку, якщо у вас вдома створено ОСББ, тоді спочатку слід звернутися саме до управителя ОСББ, а потім вже вирішувати питання з постачальниками послуг.
ДОВІДКА
-
АТ "Вінницяобленерго"
Адреса: вул.Магістратська, 2, м.Вінниця, 21050
Телефони:
-
0 (800) 217-217 - колцентр;
-
(0432) 65-95-95 - приймальня
-
факс (канцелярiя) 52-50-11
E-mail: kanc@voe.com.ua
Структурні одиниці ПАТ "Вінницяобленерго"
Зона обслуговування — територія колишніх Замостянських, Літинських, Тиврівських електромереж.
21008, м.Вінниця, вул. Гніванське шосе, 2
-
ТОВ "Енера Вінниця"
Адреса: вул.Пирогова, 131, м.Вінниця, 21037,
Телефон: 65-70-70 ,
Факс: 65-70-70, 32-97-77
-
КП "Вінницяоблводоканал"
Адреса: вул.Київська 173, м.Вінниця, 21022
Телефони:
-
67-03-12 - приймальня,
-
69-69-06 - колцентр
-
53-72-18 - аварійно-диспетчерська служба
E-mail: office@vinvk.com.ua
-
КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго»
Адреса: вул.600-річчя, 13, м.Вінниця, 21100
Телефони:
-
(0432) 55-16-55 – приймальня,
-
(0432) 43-34-95 – диспетчер,
-
(0432) 65-15-65 – група по роботі з населенням
Факс: 55-16-55 , 43-34-95 , 43-16-07
E-mail: office@vmte.vn.ua
-
КП "Вінницяоблтеплоенерго"
Адреса: вул. Вишнева, 24, м. Вінниця, 21037
Телефон: 68-06-30 ,
Факс: 68-06-30 , 57-16-04 , 50-91-44
-
ТОВ "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ"
Адреса: вул. Хмельницьке шосе, 23, м. Вінниця, 21036
Телефон: (0432) 60-53-04
Факс: 60-53-04
Відділення:
-
м.Бар, вул. Соборна, 17 тел.(0432) 605-304
-
м.Жмеринка, вул.Соборна, 3 тел.(0432) 605-304
-
смт.Тиврів, вул.Забужжя, 6 тел.(0432) 605-304
Також детальну інформацію щодо отримання безоплатної правової допомоги можна дізнатися, зателефонувавши за номером «гарячої лінії» системи безоплатної правової допомоги 0 800 213 103 (цілодобово та безкоштовно у межах України зі стаціонарних та мобільних телефонів). За згаданою «гарячою лінією» можна отримати консультацію з правових питань, дізнатися інформацію щодо актуальних адрес центрів та з’ясувати інші питання функціонування системи надання безоплатної правової допомоги.
Вінницький місцевий центр з надання безоплатної
вторинної правової допомоги
21021, Україна, м. Вінниця, вул. Порика, 29
Телефон / факс: (0432) 56-01-80; 38 (098) 00 26 774, 38 (098) 67 87 593;
Email: vinnytsya1.vinnytsya@legalaid.vn.ua