Голосування за офіційний логотип Стрижавської територіальної громади
Протягом кількох місяців тривала цікава й непроста робота зі створення брендингу Стрижавської територіальної громади. Брендинг (зокрема логотип) потрібен нам для того, щоб конкурувати, бути впізнаваними з-поміж інших громад та правильно розповідати про себе. До того ж брендинг логічно продовжує ключові основи Стратегії розвитку громади 2030 і допомагатиме нам залучати ресурси й бути спроможними.
Над розробкою брендингу працювала робоча група, куди ввійшли представники з усіх населених пунктів громади, депутатського корпусу та управління, фахівці з маркетингу. Ви також брали участь в онлайн-опитуванні, щоб краще виразити своє бачення образу території, і загалом ми отримали майже 150 відповідей.
Тож за підсумками спільної роботи маємо три варіанти логотипа, які виносимо на голосування! Ознайомтеся зі значенням кожного знака і зробіть вибір!
Варіант 1.
Це стилізація змісту території у сучасному дизайн-виконанні:
- граневі об’єкти різного кольору як символи самобутності населених пунктів, що об’єдналися;
- відтворення першої літери «С» у форматі 3D – сучасна графічна подача назви адміністративного центру, а також плавна, обтічна форма, яка «вписує», приєднує до себе інші території;
- коло як загальний об’єднавчий елемент, символ спільних намірів (зв’язок із анкетуванням, у якому майже 60% з вас вказали: ми всі різні, як багатокутники. Тому логотип враховує вашу індивідуальність, але має кінцеву форму кола і демонструє об’єднання).
Варіант 2
Потужне візуальне втілення сильних ознак Стрижавської громади, що вказують на відкритість до співпраці, інвестицій та розвитку:
- три складові знака – три сильні позиції громади, визначені Стратегією розвитку: нижній елемент справа – базис, поля й врожаї (агропромисловий сектор громада визначає як ключовий для стратегічної підтримки), середній елемент – зелений туризм (громада має цікаві рекреаційні ресурси і прагне розвивати їх), верхня частина – людський потенціал (в опитуванні 40% із вас вказали на чисельність молоді та підприємців як спільну рису населених пунктів);
- у середній частині справа – пташка стриж, яка стрімко злітає, що вказує на бажання розвитку і чіткість намірів;
- загальний образ знака нагадує зерна у колосі і вказує на переваги для інвестицій та партнерства.
Варіант 3
Візуальне втілення асоціативного образу (пташка стриж), надання йому автентичних ознак:
- у центрі – образний символ території, стриж, з яким легко запам’ятати назву громади, його зображення адаптоване до мистецького образу;
- яскраве коло в центрі – символ згуртованості й спільних дій;
- велике півколо з принтом місцевої вишивки – сильний візуальний код (адже місцева автентична вишивка добре розкриває генетичне коріння і прив’язує до території), 13 квіток – це символічна вказівка на 13 населених пунктів, що об’єдналися.
Робоча група вже зробила вибір, а голосування на цій сторінці відкрите до 21 год понеділка, 7 червня. Наступного тижня запрошуємо вас обговорити геральдичні знаки громади (герб і прапор).
Зробіть вибір за цим посиланням:
https://forms.gle/hS5P89FmuksApCpC6